مرجع کامل نرم افزار و بازی

نرم افزار مایکروسافت آفیس Microsoft Office 2010 Professional Plus Final 32bit
نویسنده: admin
23 نوامبر 2020

بررسی اجمالی

 

با انتشار آفیس ۲۰۱۰، مایکروسافت چندین بهبود در مجموعه آفیس انجام داد که شامل Word، Excel، PowerPoint، Access و Outlook می شود.

این برگه راهنما برخی از ویژگی های جدید آفیس ۲۰۱۰ را خلاصه می کند، اما به هیچ وجه فهرستی از تغییرات همه جانبه نیست.

توجه: یکی از ویژگی‌هایی که در آفیس ۲۰۱۰ تغییر نکرده است، استفاده از فرمت‌های فایل مبتنی بر XML، مانند .docx، pptx.، xlsx. و .aspx است.

این بدان معناست که فایل هایی که در آفیس ۲۰۱۰ ذخیره می کنید می توانند در آفیس ۲۰۰۷ بدون نیاز به استفاده از مبدل فایل یا بسته سازگاری باز شوند.

ویژگی های جدید رابط کاربری ۱٫ در آفیس ۲۰۰۷، روبان جایگزین منوها و نوار ابزار در Word، Excel، PowerPoint و Access شد.

در آفیس ۲۰۱۰، همه برنامه های آفیس از Ribbon به عنوان نمای پیش فرض استفاده می کنند،

از جمله Outlook، OneNote، Publisher، InfoPath و SharePoint Workspace (نام جدید Microsoft Office Groove 2007). Ribbon اقلام را بر اساس زمینه و نحوه استفاده از آنها گروه بندی می کند.

به عنوان مثال، تمام دستورات ویرایش با هم در تب Home Ribbon گروه بندی می شوند. می‌توانید نوار را سفارشی کنید تا برگه‌ها و گروه‌های دستوری جدید را بر اساس اولویت‌های شخصی خود در بر بگیرد. تصویر زیر نوار را همانطور که در Outlook ظاهر می شود نشان می دهد.

 

ویژگی های جدید

رابط کاربری

۱٫ در آفیس ۲۰۰۷، روبان جایگزین منوها و نوار ابزار در Word، Excel، PowerPoint و Access شد.
در آفیس ۲۰۱۰، همه برنامه های آفیس از Ribbon به عنوان نمای پیش فرض استفاده می کنند،
از جمله Outlook، OneNote، Publisher، InfoPath و SharePoint Workspace (نام جدید Microsoft Office Groove 2007). Ribbon اقلام را بر اساس زمینه و نحوه استفاده از آنها گروه بندی می کند.
به عنوان مثال، تمام دستورات ویرایش با هم در تب Home Ribbon گروه بندی می شوند. می‌توانید نوار را سفارشی کنید تا برگه‌ها و گروه‌های دستوری جدید را بر اساس اولویت‌های شخصی خود در بر بگیرد.
تصویر زیر نوار را همانطور که در Outlook ظاهر می شود نشان می دهد.
توجه: هنگامی که اشیا انتخاب می شوند، برگه های متنی همچنان روی نوار ظاهر می شوند. ب
ه عنوان مثال، با کلیک بر روی یک تصویر در یک سند Word، یک تب Format با ابزارهایی برای ویرایش گرافیک نمایش داده می شود.
۲٫ تب File جایگزین دکمه Office در گوشه سمت چپ بالای اکثر برنامه های Office 2010 شده است.
برگه File دسترسی به عملکردهای رایج مانند ذخیره، چاپ و باز کردن فایل های اخیر را فراهم می کند.
۳٫ با کلیک بر روی زبانه File، Microsoft Office Backstage View باز می شود، که نشان دهنده راه جدیدی برای سازماندهی گزینه های ذخیره، باز کردن، چاپ و اشتراک گذاری فایل ها است.
تصویر زیر گزینه‌های چاپ اضافی در Microsoft Word را نشان می‌دهد که اکنون می‌توانید مستقیماً از زبانه File (به جای یک پنجره چاپ جداگانه) به آنها دسترسی پیدا کنید.
Microsoft Office Backstage View به شما امکان می دهد اسناد را با کلیک کمتر به اشتراک بگذارید، چاپ کنید و منتشر کنید.
تغییرات در برنامه های آفیس
ورد
۱٫ یک اسکرین شات را مستقیماً در سند خود قرار دهید. روی زبانه Insert کلیک کنید و Screenshot را انتخاب کنید، سپس یک پنجره در دسترس را انتخاب کنید یا از گزینه Screen Clipping برای انتخاب بخشی از پنجره استفاده کنید.
۲٫ قابلیت Find بهبود یافته است. نتایج جستجوی شما در پانل سمت چپ سند فهرست شده است. می‌توانید روی یکی از این نتایج کلیک کنید تا مستقیماً به آن مکان در سند بروید. شرایط تطبیق نیز در متن خود سند شما برجسته شده است. برای استفاده از این ویژگی، روی تب Home کلیک کنید و Find را انتخاب کنید.
۳٫ گزینه paste preview به شما امکان می دهد قبل از اینکه متن را در سند خود بچسبانید، ببینید چگونه به نظر می رسد.
۴٫ Word 2010 گزینه های ترجمه پیشرفته تری را ارائه می دهد. می توانید یک سند، یک متن انتخابی یا یک کلمه را ترجمه کنید. برای استفاده از این ویژگی، روی تب Review کلیک کنید و Translate را انتخاب کنید. کمک اضافی برای انگلیسی به عنوان زبان دوم با پخش متن به گفتار انگلیسی در دسترس است.
چشم انداز
۱٫ برای سازماندهی گزینه ها و ویژگی های منو، روبان را Outlook کنید.
منوی روبان Outlook
۲٫ Outlook 2010 دارای ابزارهای جدیدی برای ویرایش گرافیک و تصاویر است.
می توانید از این ابزارها برای درج و قالب بندی اسکرین شات ها در پیام های ایمیل خود استفاده کنید.
شما همچنین می توانید اشکال را وارد کنید و جلوه هایی مانند سایه و چرخش سه بعدی را روی آنها اعمال کنید.
برای درج اشکال، هنر هوشمند یا عکس های صفحه، روی زبانه Insert کلیک کنید. سپس تصویری را که درج کرده اید انتخاب کنید و از تب Format برای اعمال افکت ها استفاده کنید.
۳٫ نمای مکالمه به شما کمک می کند تا پیام های ایمیل را سازماندهی کنید. می‌توانید با کلیک کردن روی برگه View و انتخاب Show as Conversations، تمام پاسخ‌های مرتبط با پیام‌های خود را مشاهده کنید.
همچنین می توانید مکالمات را با گزینه های جدید در Outlook Ribbon مدیریت کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از ویژگی نادیده گرفتن برای ارسال کل مکالمه به پوشه Deleted Items استفاده کنید.
۴٫ می توانید از ویژگی جدید Quick Steps (که در برگه صفحه اصلی یافت می شود) برای انجام سریع کارهای رایج در پیام های ایمیل خاص استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید یک پیام را به پوشه دیگری منتقل کنید و آن را به عنوان خوانده شده علامت گذاری کنید، یا می توانید به یک ایمیل پاسخ دهید و آن را حذف کنید.
۵٫ نمای جدید Schedule در بخش Calendar نمایش افقی چندین تقویم را ارائه می دهد. ابزارهای مدیریت تقویم جدید شما را قادر می‌سازد تا گروه‌هایی از تقویم‌ها را که اغلب استفاده می‌کنید ذخیره کنید تا هر زمان که به آن‌ها نیاز داشتید به سرعت دوباره نمایش داده شوند.
اکسل
۱٫ اکسل اکنون یک ویژگی به نام Sparklines را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد گرافیک های ساده را در یک سلول صفحه گسترده قرار دهید که به ارائه زمینه به داده ها کمک می کند. برخلاف نمودارها، Sparklines قرار است در چیزی که توصیف می کنند تعبیه شود. می توانید Sparklines را از تب Insert ایجاد کنید.
پاورپوینت

۱٫ جلوه های عکس مانند اشباع رنگ، روشنایی و کنتراست را می توان از برگه Format اضافه کرد. یک ابزار برش پیشرفته، همراه با فیلترهای هنری مانند تاری، قلم مو و آبرنگ، اکنون می تواند روی تصاویر نیز اعمال شود.

۲٫ فایل‌های ویدیویی را می‌توان مستقیماً در پاورپوینت ۲۰۱۰ جاسازی و ویرایش کرد. می‌توانید جلوه‌هایی مانند محو شدن ویدیو، بازتاب‌ها، اریب‌ها، چرخش سه‌بعدی و موارد دیگر را اضافه کنید.

۳٫ اکنون می توانید روی چندین ارائه و مانیتورهای متعدد کار کنید. پنجره های جداگانه ای برای مشاهده و ویرایش ارائه ها به صورت مستقل، کنار هم یا حتی در مانیتورهای جداگانه برای شما باز می شود.

اکسس

۱٫ Access 2010 دارای یک طراح ماکرو اصلاح شده است که ایجاد، ویرایش و خودکارسازی منطق پایگاه داده را آسان تر می کند. می توانید اتوماسیون خارج از کلاینت Access را به پایگاه داده های وب SharePoint و سایر برنامه هایی که جداول شما را به روز می کنند گسترش دهید.

۲٫ اشیاء، فیلدها، یا مجموعه فیلدهای پرکاربرد Access را می توان به عنوان الگو ذخیره کرد.

  • فرمت فایل: exe
  • ورژن فایل: 2010
  • حجم فایل: 664 مگابایت
  • شرکت سازنده: مایکروسافت

برای دانلود مستقیم اسکن کنید...

بار کد نوشته

QR Code For:  نرم افزار  مایکروسافت آفیس Microsoft Office 2010 Professional Plus Final 32bit

مطالب مرتبط با این نوشته

دیدگاه ها